branding desktop 2 1 1

Line icon Usługa

Branding & Wsparcie wizualne

Branding – Po co Ci to?

  • By wzbudzać pozytywne i dokładne pierwsze skojarzenia na temat Twojej firmy,
  • By być szerzej i łatwiej rozpoznawalnym,
  • By wzmocnić siłę swojej komunikacji wizualnej i tekstowej,
  • By wyróżnić się na tle konkurencji,
  • By dzięki wzmocnieniu wizerunku więcej sprzedawać!

Brand to nazwa twojej marki, jej logo i wygląd oraz to, w jaki sposób zwraca się do pracowników, partnerów i klientów – to Twoje DNA! Pomagamy firmom tworzyć brandy oraz prowadzimy rebrandingi, czyli odświeżenia marki.

Branding to nie tylko ładne logo, to cały zestaw cech Twojej marki, cech, które mają za zadanie w dobitny sposób pokazać, co robisz, jak to robisz… i co najważniejsze, kim jesteś.

Branding to pierwsze skojarzenia z Twoją marką, to zestaw emocji, jakie względem Twojego brandu ma odczuwać klient.

W SocialVikings wiemy, jak tworzyć marki pod kątem wizualnym, ale także językowym (komunikacja, nazwy, slogany) oraz strategicznym, by stworzyć Twój brand zapadający w pamięć klienta i zdecydowanie ułatwiający monetyzowanie Twoich działań marketingowych & biznesowych.

Branding – Jak działamy

Rozpoczynamy od strategii. To wartości Twojej marki i Twojej oferty, osobowość Twojego brandu stanowią drogowskaz dla wszelkich prac brandingowych.

Ustalamy tak zwane archetypy, czyli uniwersalne ramy, w których mieści się Twoja marka – ułatwia to dobranie odpowiednich rozwiązań oraz skonstruowanie języka komunikacji, jaki powinna obrać Twoja firma.

Dopiero na bazie takich przygotowań przystępujemy do opracowywania nowego kształtu Twojej marki.

Zaczynamy od Big Idea, czyli wizji nadrzędnej, która stanowi oryginalną i dobitną metaforę Twojej marki. Np. dla marki EKKO stworzyliśmy sygnet (znaczek w logo) na bazie znaku recyklingu. Marka w przekazie stawia na ekologię oraz zaczyna się od literki “E”, dzięki temu sygnet ten i kojarzy się z marką i łączy ją z ekologią – realizację dla tego Klienta sprawdzisz tutaj.

Takie podejście gwarantuje, że to, co wspólnie wypracujemy, będzie uosobieniem realnej wartości, a nie pustym znaczkiem.

Wychodząc od Big Idea dobieramy kolory i kształty, te muszą być spójne z:

  • Wybraną ideą,
  • Archetypami marki,
  • Psychologią kolorów,
  • Skojarzeniami grupy docelowej,
  • Twoimi gustami,
  • Kształtami odpowiadającymi strategii i branży.

Na bazie tego tworzymy pierwsze wizualizacje. Takie początkowe drafty trafiają na Twoje biuro, zależy nam na Twojej obecności na każdym istotnym etapie tworzenia brandingu, by był on na 100% spójny z Tobą.

Na podstawie feedbacku od Ciebie doprecyzowujemy wybrany projekt. Następnie często obudowujemy go w elementy dodatkowe, takie jak:

  • Szablony graficzne,
  • Ulotki, banery, czy wizytówki,
  • Graficzne pliki ofertowe,
  • Zarys layout’u Twojej strony internetowej.

Big Idea w komunikacji:

Tworząc brandy, skupiamy się także na tym, jak powinna komunikować się Twoja marka, tutaj także zaczynamy od strategii, a wizualna reprezentacja brandu musi być ściśle połączona ze słowem pisanym.

Pomagamy z:

  • Stworzeniem nazwy marki,
  • Obraniem sloganu marki,
  • Dobraniem zwrotów, haseł i ogólnym językiem komunikacji,
  • Połączeniem sfery wizualnej ze sferą pisaną.

Warunki współpracy:

Stworzenie brandu to koszt w przedziale 1 500 PLN – 7 500 PLN w zależności od stopnia zaawansowania oraz wielkości projektu.

Od Ciebie zależy jaką odsłonę swojej marki potrzebujesz. Gorąco zachęcamy Cię do sprawdzenia naszych realizacji i opinii na temat naszych pracoraz do skontaktowania się z nami – z przyjemnością porozmawiamy z Tobą w ramach darmowych 30 minutowych konsultacji marketingowych ustalić priorytety marketingowe i biznesowe!

Do zobaczenia!

Sprawdź nasze portfolio.