branding desktop 2 1 1 1 1

Line icon Usługa

Kampanie marketingowe

Docieranie do nowych klientów stało się znacznie łatwiejsze dzięki internetowi. Miejsc do reklamowania swojej marki jest niezliczona ilość, a reklamę ustawisz kilkoma kliknięciami… choć czy na tym kończy się cała sztuka i już możesz otwierać szampana?

Owszem dobrze przeprowadzona kampania z odpowiednim podłożem to potencjał na bardzo duże zwroty z inwestycji powyżej 10x ROAS, czyli na wydaną złotówkę zainkasujesz ponad 10 PLN, w dodatku nowi klienci to baza do dosprzedaży, czy kontynuowania współpracy.

Jednak, by taką kampanię przeprowadzić w sposób skuteczny, należy zadbać o wiele aspektów, a co najważniejsze, nieustannie pilnować i usprawniać działania reklamowe.

Działanie na omacku i szybkie wybory mogą kosztować Cię dużo pieniędzy w postaci budżetu reklamowego… i nie przynieść żadnej sprzedaży… dlatego jeżeli nie masz wielu godzin na naukę oraz minimum 5 godzin w tygodniu na nadzorowanie i ulepszanie kampanii, to być może warto pomyśleć o współpracy z profesjonalistami.

Co robimy, by zminimalizować Twoje ryzyko, jednocześnie zwiększając szanse na wielkie zyski w sprzedaży Twojej oferty?

  • Wybór odpowiedniej platformy.

Każda branża ma swoją specyfikę, a jej grupy odbiorców różnią się od siebie… czasami nawet o 180 stopni. 

  • Stworzenie strategii komunikacji.

Kluczowe jest dobre określenie aspektów strategicznych, by w ofercie sprzedażowej komunikować tylko to, co realnie interesuje odbiorcę oraz to, co ma szansę zamienić go w Twojego klienta.

Szukamy wyróżników Twojej marki, przewag konkurencyjnych oraz realnych potrzeb odbiorców (tak zwanych insightów), by kreacje reklamowe oddawały istotne potrzeby odbiorcy naszych działań.

  • Kreacje, które sprzedają.

Drugim fundamentalnym elementem skutecznej kampanii są skuteczne kreacje sprzedażowe. Owszem, grupa odbiorców, opisy reklamowe i inne aspekty techniczne są ważne, jednak to, co widzi Twój klient w pierwszej kolejności to grafika / video… i jeżeli nie zainteresuje go to, co ujrzy, to pominie Cię w mgnieniu oka.

Dlatego na ten aspekt zwracamy kolosalną uwagę, kreacje muszą być spójne ze strategią, zawsze tworzone są w wielu wariantach, by testować różne zmienne. Bazujemy na trendach, na sprawdzonych motywach wizualnych oraz na uwypuklaniu najważniejszych aspektów wizerunkowych & sprzedażowych, by maksymalizować szanse na zainteresowanie odbiorcy, a także na podjęcie z jego strony działania.

Tu znajdziesz Przykładowe kreacje z wynikami

  • Marketing automation

Raz wydana złotówka powinna pracować na Ciebie więcej niż jeden raz. Pozyskane dane powinny być używane w remarketingu, a pozyskane kontakty, nawet te, które nie kupiły od Ciebie od razu, powinny być wtłoczone w lejek marketingowy, w ramach którego np. mailingiem Twoja firma będzie co jakiś czas wracała ze swoją ofertą (np. z super promocjami na Black Friday). 

  • Remarketing – Na bazie pixeli wiemy, kto i w jaki sposób miał kontakt z Twoją stroną www, na bazie tego możemy konfigurować spersonalizowane reklamy do klientów o określonej specyfice.
  • Integracje – Każda konwersja trafia do wyznaczonego przez Ciebie miejsca, jak CRM.
  • Stała opieka i usprawnianie – Trzymamy rękę na pulsie, usuwamy najgorsze kreacje, na bazie najlepszych tworzymy nowe, testujemy, obserwujemy i nieustannie staramy podnieść Twój zwrot z inwestycji. Twój sukces, to także nasz sukces!

Jakie środowiska reklamowe obsługujemy?

Kampanie płatne to idealny sposób na przetestowanie Twojego marketingu na rynkowych zasadach.

Obsługujemy:

  • Facebook Ads,
  • Instagram Ads,
  • Google Ads,
  • Linked In Ads,
  • Tik Tok Ads.

‌Praktycznie każdy cel marketingowy możesz wesprzeć reklamami płatnymi, których kształt, wybór medium reklamowego powinien być wybierany indywidualnie.

Wielkim plusem reklam jest możliwość rozpoczęcia od małego budżetu, poprzez takie fazy testowania możemy sprawdzić, co nie działa, co się sprawdza… i stopniowo skalować nasz budżet.

Warunki współpracy:

Konfiguracja i prowadzenie profilu to koszt w przedziale 1 000 PLN – 4 500 PLN w zależności od stopnia zaawansowania oraz wielkości projektu, a także od tego:

  • Ile mediów wchodzi w kształt współpracy,
  • Czy mamy działać także w ramach marketingu szeptanego na grupach,
  • Kto tworzy grafiki,
  • Kto moderuje profile,
  • Czy obsługujemy także kampanie reklamowe,

Do zobaczenia!

Sprawdź nasze realizacje.